Torsdag

För ett bra tag, något år sedan för att vara exakt, fick jag en så fin kommentar på min blogg där det var en killa som skriver om sitt liv i thailand, och vad han gör för alla människor där. Sedan dess har jag faktiskt följt hans blogg genom åren, har inte blivit mycket bloggande för min del tyvärr.

Tittar ju in till bloggen ibland och kollar läget, såg nu att jag har fått en så fin kommentar igen, om att jag inte skall sluta blogga, man blir faktiskt lite sugen igen, när man väl inser att de finns människor som läser. Kika in på hans blogg, och se hans liv i thailand på thaikalle.blogg.se  Tror att ni lika som jag inte kommer att sluta läsa och vänta på nästa inlägg.

Jag har nog alltid varit en sådan människor som har lätt för att skriva, men kanske svårare med att få ner känslor på ett bra sätt, därför blir det ofta att man bloggar om mycket annat, men en del känslor blir det självklart.

Mycket har ju hänt sedan sist jag skrev, som alltid mer eller mindre varje gång mellan inläggen. Jag jobbar fortfarande för sammma företag som säljer elavtal per telefon, men har bytt till göta energi. Som jag trivs riktigt bra med, med alla som jobbar där också. Mycket som gör ett jobb är ju trevlig arbetskamrater faktiskt.
Novis har det bra, hon löpte för en liten stund sedan, alltid lika bökigt tycker jag. Hon blir ju så mammig och go, de är ju skönt men samtidigt så bäddar hon i sängar, filtar, soffan och på kuddar. Men man måste ju genomleva det med en hund också.



Nu skall jag strax hoppa in duaschen, och sedan blir det att sova. Skall upp tidigt imorn, blir att jobba heldag imorn så då är det viktigt att hinna få sova lite. Gustav, en bra vänn sover hemma hos mig nu ett tag, och hans bror och min bästa kompis oskar har kommit och hälsat på, vilket alltid är trevligt! lite synd att man måste lägga sig och upp och jobba tidigt imorn, men det kommer fler gånger som man säger. 

Mig och en jobbarkompis tessan på jobbet förra veckan. Man måste få ha kul på jobbet ibland med :)





Kommentarer
Postat av: Fia - mamma till Lucas

Nej du får inte sluta blogga! Skriver som du skrev i min blogg nyss: "Hörru Buuus, nu tycker jag du får uppdatera igen i bloggen, lite tomt här tycker jag! :("



Vi måste hitta på nåt snart! <3

2012-03-16 @ 09:05:26
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0