Onsdag

Fortfarande känner jag mig lite småsjuk sådära. Tråkigt, var ju varit sjukskriven i 4 veckor, och när jag väl kan börja med allt igen blir jag sjuk.  Lagom bra tajming becka!

Idag har sandra varit och hälsat på, mucho trevligt faktiskt. Skönt att man kan tjata lite skit med en gamal kompis bara sådär faktiskt, någon som känner en bra också.


Annars har de åskat idag, vilket jag inte gillar speciellt mycket. Satt med 3 skraja hundar på golvet och kallsvettades, (disel brevid mig, doris halvt på och novis mitt emellan någonstans) Pluggat MASSA alkoholhistoria idag med, faktiskt ganska intressant om man skall vara ärlig, men klart plugga är ju aldrig speciellt roligt.




Barnet börjar bli stort nu, inte längre lilla bäsen.. Men älskar henne mest av allt, de är mitt liv, mitt ljus och min kärlek!

Faktiskt att jag skriver igen, är att de är så mycket tankar som snurrar i huvudet mest hela tiden om allt och inget. Även om jag kanske inte skriver massa om hur jag känner eller tycker så är de faktiskt skönt att få skriva om lite annat, de känns som det klarnar lite i huvudet vilket kan vara skönt ibland.

För er som kanske inte vet, så är det mycket i familjen nilsson just nu. Pappa ligger på sjukhuset för han fick en hjärnblödning för ett tag sedan. Han är bättre men det har varit ett svårt år, då vi förlorade mammas man Truls i augusti efter en långtids sjukhusvistelse & sedan gick våran farmor bort strax innan pappa åkte in på sjukhuset. Har varit ett jobbigt år för familjerna, både mamma och pappas sida.

De blir ju lite de att man har satt sig i skuggan lite ioch med allt som hänt. De är aldrig bra, och de har varit ett svårt år. Skulle aldrig någonsin klarat det utan bror, martin, nova och alla underbara vänner man har. Dom har verkligen ställt upp mycket, och de är klart att man tänker mycket på vad som hänt, om de finns någons som straffar oss, men, någon man måste inse att man kommer förlora dom man älskar mest.

Nu blir det att krypa ner i sängen med kärleken nova och sova. Varit hängig idag så kan verkligen behöva sömnen känner jag :)




Kommentarer
Postat av: Fia - mamma till Lucas

Kul att du skriver igen! :) Får hoppas att du slipper va sjukskriven länge till..

Hoppas din pappa snart mår bättre!!



Har du fått mitt mess om festen föresten? :)

Puss & Kram <3

2011-05-12 @ 13:42:15
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0