ork, snö och två hundar!

Vet inte alls varför jag inte har någon skrivlust kvar, de sitter kanske bara i hjärnan, vem vet?
Känner att jag vill skriva ett litet inlägg, göra om headern m.m men när jag väl är hemma och har all tid till det tappar jag suget bara.. Vet inte, men kan ju vara att jag inte har skrivit nått på alls länge, eller att jag inte har nått intressant att skriva om längre? Eller det är kanske inte heller sant, bara att orken och Finurligheten att skriva ner det på ett bra sätt är som bortblåst..

Har ju hatt SJUKT mycket att göra sedan praktiken drog igång och med skola samtidigt. Sedan balanseras det mellan vänner och nova, nej lusten att blogga försvann med det att snön kom,, Kanske kommer den tillbaka när det blir vår och varmt väder igen?
Fast egentligen har jag nog aldrig varit bra på att blogga huh?


Och egentligen var kommer denna fucking snön ifrån? Trodde att de fasen snart var draget mot vår och roligare tider? Men ikke sa nicke...

Har två fina små vovvar här brevid mig nu, det är mina två bästa!


Kommentarer
Postat av: Fia - mamma till Lucas

Kul att du skriver igen :)

Men Becka lilla, det är februari i Sverige. Då är det i stort sett alltid snö :P Även om jag också vill ha vår nu så dröjer det nog ett tag till..



Vi får hitta på nåt snart! :) kram

2011-02-13 @ 19:39:56
URL: http://aije.blogg.se/
Postat av: Marcus

Vilka härliga hundar! :-D

2011-02-13 @ 20:01:45
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: Linda

Rosanna erkände efter att jag skrivit om henne som sierska att hon nu är en! Hennes reklam går på just Amirs blogg. Haha läs om ni vill veta mer!

2011-02-13 @ 20:31:57
URL: http://llllllinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0