Nu blir det kvällen..

Har suttit och Filurat lite på vad jag vill med sommaren.. Det är många planeringar och många löften om ``men de e klart att vi skall hitta på nått ´´ Men vad vill jag själv egentligen?
Den frågan är nog lika svår att svara på som den eviga frågan -Vem kom först, Hönan eller ägget?-

Jag vet vad jag vill till en liten del, de är att åter uppleva Öland roots med fantasiska stämninge, och Sveriges mysigaste festival :)
Helt klart att träffa alla sköna människor från förra året och känna sommaren på rikigt

Men sedan har jag ju funderat lite på vad sommarpraktiken kommer att innebära, ja jag kommer att ha praktik hela sommaren.. Funderar på att låna ut mitt kära lilla barn nova en månad och sticka till spanien och har en del praktik där, det vore så sjukt skojj! Inte minst för upplevelsen men sedan har dom ju sjukt fantastisk matlagning där nere att det vore roligt att få se hur det går till i ett utländskt kök, igen ( var ju och jobbade en månad i turkiet i ett stort kök som låg i ett ennu STÖRRE hotell)
Men det är ju en jädra bra stund kvar till sommaren så hinner nog att bestämma mig, och ombestämma mig massor utav gånger..

Nu blir det sängen, borde kanske ha lagt mig för länge sedan men, tja jag är ju inte rebecka utan att jag gör saker bakvänt, om än lite klumpigt..
Börjar skolan igen efter ett uppehåll sedan 17 dec, har ju hatt praktik..
Skall faktiskt bli rikigt roligt att se alla i klassen igen, hur dom har hatt det på praktiken m.m :)

Novis ligger och tuggar frenetiskt på ett gammalt avdankat ben hon har gömt (Glömt??!??) Under soffan som upphittades tidigare idag under städning..
Får slita henne från sån tråkgöra och dra henne till sängen för lite mammamys innan vi måste sova :)

Och ja, detta är mitt finaste i världen! Det är min hund men också som ett litet barn som man bara vill gosa, pussa krama och hålla om hela dagen, Eller?
Och ja hon har trosor, och ja hon gillar dom så där och ja hon löper just nu,,


Kommentarer
Postat av: fia - mamma till Lucas

vart i spanien vill du ha praktik? :) Vart skulle Nova om du åker iväg?

Så långt är de inte kvar till sommaren. Ska du iväg på praktik i spanien så är det bäst att du börjar planera snart. Tiden går så fort så snart är det för sent :p

2011-02-14 @ 08:44:15
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0