Alla ♥ Dag

IDag var första Dagen tillbaka i skolan efter praktiken :) Det var roligt att se alla i klassen igen, även om det visade sig att en tjej hade hoppat av tyvärr.. Tråkigt men kanske var det inte helt rätt utbildning för henne, tror hon hade pratat om en dietist utbildning med :)

Åkte med nico hem efter data lektionen eftersom jag missade bussen hem och nästa går efter en timma :) Vi åkte och hämtade hennes barn på dagis och sedan hem till henne .. han med snabbt prat och sedan gjorde nico te till mig som jag fick ta med i termosmug :) de var skönt att ha något varmt på bussen :)

Har faktiskt knappt märkt av alla hjärtans dag om jag skall vara helt ärlig.. förutom i metro! kompisen hade kommit med med sin kommentar också, lite roligt faktiskt :)
Nu blir det sängen med nova, hon är så där lagom trött efter en isbitande promenad alldeles nyss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0