Turkiet

Shiit
Har inte varit hemma på 3 veckor lite drygt.. Galet!
Först var det ju en sista minuten till turkiet, bestämmt sedan länge att vi skulle ta en sista minuten! Vart spelade ingen roll, bara vi åkte någonstans varmt och dit de var billigast! Att det sedan blev turkiet, de var bara turen! Båda vi, Nathalie och jag har varit i Turkland förut så vi blev självklart glada!




Och fy fan vilken bra vecka vi hade där nere, Helt underbart och solen var uppe varje dag! Hade varje dag allt från 35 - 39 i skuggan! Underbart! Vattnet var helt underbart och vi både dag som natt! Haha Längtar tillbaka sedan nu, helt fantastiskt!

Sedan kom vi hem en vecka, Frös som två små nakenkatter..! Pratade med den tjejen vi träffade där nere, Hon ville att vi skulle komma ner igen, för det skulle vara en festival i slutet av veckan. Shit tänkte vi, klart vi inte kan åka ner igen. Eller kan vi ? Två dagar senare satt vi åter igen spända och glad på planet ner till TURKIET! Har nog fan aldrig gjort nått så galet i hela mitt liv!

Åter igen var veckan helt galet bra, och tror aldrig vi har druckit så mycket vodka i hela mitt liv. Nathalie fyllde på lördagen och jag på tisdagen, Men eftersom vi skulle upp tidigt på onsdagen och resa hem firade vi henne och lite mig, (Blev endå en utgång på tisdagen med väldigt sen hemkomst och tidigt upp.. ) Drack ett antal mojito, playboy, piggelin drinkar m.m Men super gott var det! :)  




 







 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0