Onsdag

Idag blev de upp vid 10, mata valparna och sedan skura inne hos dom efter nattens bajsar.. ^^ Sedan hoppade ja in i duschen och tog en skål med gröt! Borde jag inte ha gjort märkte ja sedan, rysligt dum eftersom jag är lite små laktos! Inte så att jag inte kan dricka ett glas oboy, eller ha smör och ost på min macka, men skall väl undvika större mängder :)



Vid 1 drog vi, Nina Gerd Stig Tina & Disel till trollhättan och lämnade in han till ett ställe där dom borstar, tvättar, klipper klor m.m på större hundar som disel! Jätte fin blev han och gott luktade han! Under tiden han var där, från 14 - 17.30 gick vi andra runt inne på överby och kikade. Blev lite små shopping, men inget annat än vad jag verkligen behövde :)


3 Nya underkläder :)


Nya byxor, ´baggey` jeans
Verkligen verkligen välbehövligt köp!

Fick finfina naglar av nina som tack för att jag hjälpt henne med hundarna när hon & tina var i thailand på semseter!


Men nu blir de natten :) Vovven redan intatt sängen och värmt upp den så bra !
Naatti naatt!


Kommentarer
Postat av: Fia & Lucas

Fina bilder på dig!! :) och naglarna blev fina!!

2010-03-25 @ 09:05:40
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0