Nattligt begär

De nattliga begäret tog över och drog mig hit, är det inte hur bra som helst ?
Har verkligen inte hatt någontingen alls att blogga om i de sista, tycker att alla andra skriver så bra på sina bloggar men kan inte för mitt liv förstå vad jag skall skriva som är så intressant i mitt liv just nu?

Ja inte ett skit är intressant, just nu skall jag strax gå ner och rasta vovven, som ligger i sängen med tassarna upp i vädret och snarkar?, sedan borsta tänderna och inta min uppvärmda säng :) Vovven är bra att ha ibland, trors att man kan vakna mitt i natten och känna en inte allt för trevlig odär sprida sig i rummet som härstammar ur vovves rumpa. Vad gör man då klockan 4 på natten? tja ett tips är ju helt klart att öppna fönstret och vädra, annars tända ett doft ljus,, men känns som om man inte rikigt orkar med de 4 på natten?`Eller?

Sist ja låg kvar och låtsades att jag inte kände lukten, somnade på något sätt om och vaknade med en konstig pruttig smak i munnen. Kunde inte för i mitt liv förstå varför tills ett svagt minne kom till mig, en hund som fiser och en klocka som var runt 3.44 någonstans.. ! Så alltså känns alternativet att gå upp tända ett ljus, öppna fönstret, kissa både mig & vovve, släcka ljuset, stänga fönstret och krypa ner och somna som en stock mycket bättre!

Bifogar lite bilder på vovve, försökte ta ett par ulligulliga men då väckte jag lillegrå! :(





Sedan blev hon störd i sin skönhetssömn av ett sisådär 10 kamerablixtar som inte alls går av hackor och kurrade ihop sig .. :)

Borde nog jag också göra, brevid vovve & somna så gott!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0