Igår Söndag

Igår var söndag som ni säkert alla vet. Hade inget vidare vettigt för mig än att vara ute med vovvarna och leka :) Hittade en planka och några gammla golfbollar som jag lekte lite brännboll med! Jädra vad roligt vi hade, donna och doris, dock mest donna, sprang efter dom jädra bollarna och jagade. Lilla björnen Disel var tillock med uppe och skakade rumpa och sprang efter ett par bollar! Roligt som tusan, tills det vi skulle gå in! Lera, smuts och dyngblöta av all smält snö kom vi inte enns innanför dörren!

Fick dra av mig stövlarna och sedan bära donna in i duschen, vilket hon inte direkt uppskattade kan jag bara säga! Haha, även doris fick en tur in i duschen!








Att duscha var inte uppskattat!


Sedan blev lilla grå tokig och sprang runt inne och busade :)




Bjuder på en liten bild på min prinsessa!




Kommentarer
Postat av: smäm

åh, vilken fantastiskt söt hund!

2010-03-31 @ 14:04:51
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0