Våta kinder

Ja de känns fan som om det är det oftare och oftare nu!
Jag vet inte vad jag skall göra med mitt liv för att få det till ett fungerande liv längre! Jag har liksom tappat bort mig någonstans på vägen till framtiden!


Någonstans sårade jag min familj,vilket ledde till att jag inte längre fick bo hemma, vilket ledde till att jag numera är bostadslös! Min ena bror är super snäll att ställa upp och låta mig bo tillsammans med han, vilket jag verkligen tackar och bockar för! Vet inte rikigt vad jag skulle gjort annars,,


Jag känner bara att jag inte behövs här längre, funderar på att bara ta ett par år borta på någon ö i sir lanka å hjälpa barn eller nått! bara för att komma bort, för jag orkar verkligen mer av att må dåligt eller att inte enns orka gå ur sängen på morgonen!


Någonstans på vägen i samanhängande med att jag bröt handleden, började jag att må sämre och sämre och nu är det jobbigt att göra vanliga funderande saker,så som att äta, sova m,m..


Men nu undrar jag om jag verkligen skall publisera detta, men egentligen är det väl ingen som läser min blogg vidare mycket endå ?


Kommentarer
Postat av: Fia - mamma till Lucas

Jag läser! :)



Men jag blir ledsen när du mås så dåligt :(

Du vet att du alltid får komma hit! Och du kan alltid prata med mig!! <3



Älskar dig, du är bäst! <3

2010-06-09 @ 08:21:41
URL: http://aije.blogg.se/
Postat av: TiGr

Jag läser den, det har jag alltid gjort. Det är bara att titta in om du behöver mig :)

2010-06-10 @ 09:14:50
URL: http://tigrs.blogg.se/
Postat av: Anonym

men lilla becka bus...

hur e d med dig?

Vet inte vad som hänt mer än att du flyttat.....

var bor du?

jobbar du?

hör gärna av dig om du vill prata!

kram C

2010-07-18 @ 18:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0