En bättre dag

Idag är en bra dag, jag mår bra idag och solen skiner! :)

Just nu sitter jag och lyssnar på Eminems - Not afraid,, Den är superbra och jag gillar den starkt!
Om en liten stund kommer Emma och skall hämta mig! Vi skall iväg till besikningen och besikta manges bil, emmas Boy´e Bil! Sedan blir de en sväng ut till mammsen och städa upp i mitt gammla rum där! De skall bli najs, kanske jag hittar något roligt ? :)


Ville egentligen bara skriva så ni som läser vet att jag lever!! :)


I'm not afraid to take a stand
Everybody come take my hand
We'll walk this road together, through the storm
Whatever weather, cold or warm
Just let you know that, you're not alone
Holla if you feel that you've been down the same road




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0