Tisdag Idag!

Okej som ni säkert har förstått, har min dator inte varit vad den en gång var! Jag har vart mycket smart och lyckats fått nått virus på den, så just nu är den nere för räkning så att säga! Visst, inga problem den funkar ju men inte internet! :( Vet inte alls om de är samman kopplat med viruset, eller om min kära broder fick bort de eller vad tusan de är som händer! Men iallafall är de låne dator som gäller för mig, bror & Nina ligger närmast och just nu har jag krachat vid ninas! :)


Annars är de som ett hunddagis här hemma med massa vovvar!




Vet inte alls vad mer man kan säga, skall se till att leta upp en rolig sida med soliga saker som jag kan visa för er, men den kommer nog sedan, Kanske.. ^^ :)



Kommentarer
Postat av: rebecca

helluuu. jag kan tänka mig att den finns att hyra.. googla lite så finner du nog svaret ;)

hoppas allt är bra annars!!!! :D

kram

2010-01-21 @ 14:18:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0