Nu var de verkligen länge sedan vi sågs sist!

Ja de skulle man ju absolut kunna säga!
Har väl inte till mitt försvar att säga, men min dator är fortfarande pajj :(
Tråkigt nog hinner jag sitta ett par miuter och kolla mejl, vid någons data innan jag måste lämna över den till någon igen! Egentligen inget alls att skylla på, men så ligger det till iaff!


Nu är de ju också så att hela huset är fyllt utav 9 små söta pipande kissande och bajsande valpar, som än så länge tar upp en del utav min tid!

Lite bilder kanke kunde vara på sin plats :)












Annars är de fint, och jag skall försöka lägga upp lite mer inlägg!
Och Jäz, kommer att ändra Headern med, har ett par bra ideer i mitt huvud :)
Men måste först ha tillbaka min Älskade dator!

 


Kommentarer
Postat av: Fia & Lucas

Åh vilka små sötnosar!!

2010-01-27 @ 09:15:54
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0