Tisdag!

Har inte rikigt bestämmt mej om de är snyggt som det är min design eller om de är nått som behöver fixas till ?
Håller på med att ändra färg på text, rubriker m.m :)
SAMT Försöker få bort mitt namn, alltså bloggaddressen hit till mig! Beckanbus står det i hörnet.. !

Har matat små (o)djuren, Tindra Nova & Mulle så nu är dom ute och busar med doris och Diesel i trägården!
Diesel och doris är våra stora hundar, Diesel(New foundland) & Doris(leonberger) Kommer bra överrens med små amstaff valparna! Dock kan diesel bli lite grining när dom försöker ta hans tuggben men då lägger dom sig på mage & ger upp .. :)

Nu antar ja att de är jag som skall få i mej lite frukost :) Hungrig som tusan!


Kommentarer
Postat av: TiGr

Hej, jag tkr du kan hjälpa mig med min bloggdesign? (a)

2010-04-27 @ 14:27:01
URL: http://tigrs.blogg.se/
Postat av: Fia - mamma till Lucas

Ja den är snygg bilen!! :)



Ja det var skoj på sohoclub! Men du ska med då på ladies night?!!!!! :) <3

2010-05-04 @ 20:21:13
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0