Usch för västtrafik!

Ja fy tusen vilken dag de har varit ida! Seg som bara den med ett jävla slut på dagen :)

Idag vaknade jag hos natha, vilket alltid är trevligt! Igår var vi i Stora Göteborg en sväng och tog en cider tillsammans med hennes kompisar vars namn jag inte alls minns speciellt bra .. :s Bara den snygga killen, Nicko.. !
För de är väl så att man minns ju väldigt bra vad snygg killen heter, för de är de hjärnan minns i en sådan situation!
Sedan blev de centralen där vi mötte upp nathas pojke som körde hem oss till kungälv :)

Idag har ja faktiskt inte gjort så mycket som ett skit, legat i sängen hela dagen och bara slappat samt kollat på film! Har faktiskt, tro de eller ej varit rikigt teknisk och lagat Kompis nathas DVD .. ! En skiva hade åkt in och jag fixade ut den som genom ett trollslag med mina magiska händer :) Haha.. ^^)

Sedan när ja skulle åka hem och nattis skulle åka till jobbet skulle jag med röd express till stenungsund för att ta tåget där eftersom bussen mot uddevalla skulle komma lite mer än en timma senare! Så smarta ja tänkte ta bussen till tåget! Väl framme i stenungsund trodde jag att ja missat tåget, men de visar sig att tåget inte skulle komma och ersättningsbussar skulle komma istället..! Står och pratar med en tjej som nyss pratat i tele med västtrafik när ett tåg rullar in på perrongen.. ! Kan de vara vårat tåg kanske?? :)
Självklart är de inte så lätt som de, utan de är tåget som skulle gått vidare men som fått problem!

Så pratar med konduktören som säger ett dom inte rikigt vet när bussarna skall komma in!

Börjar prata med en annan trevlig tjej och ca en timma och något mer kommer en buss som skall ta oss hem!
Då är man redan frusen och kall och vill bara åka hem! Så hoppar av bussen vid ljungskile och blir upplockad av käre bror som kör hem nyvunna kompis och sedan hem :)

Ja du de är inte mycket som är specillt positivt av västtrafik längre så hoppas dom skärper till sig för dom ligger inte högt upp på listan just nu! (inte första gången de händer sånna här grejjer .. )

Annars pratade jag med söt i tele ida.. <3

Puss och natti till er!

Kommentarer
Postat av: Angelica K

Ja skulle också gärna välja USA, men du behöver VISUM för de,, o aah, körkort kan va ett plus.. sen så för o fixa visum måste du till Ambassaden i Sthlm,, o de trögt .. Hmm... Därför väljer jag EU under tiden som ja funderar ;)

2009-10-21 @ 16:15:35
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0