Trött snorig och soffaliggande med två varma hundar!

Halloj, idag har verkligen inte hänt ett jävlans skit!!

Har bara slappat idag, med min kära dumburk till dator,, Men trots de att hon krånglar ibland så älskar jag allt min dator, för vem kan egentligen vara utan dator?? :)

Har slapp slappat idag, med en massa avsnitt utav one tree hill, jaja jag vet vad ni tänker att de är en av många dumma och idotiska serier, men de är faktiskt en rikigt bra serie.. ! Och som den nörd man är, har jag fastnat.. :)haha


Men just nu sitter jag i soffan i mitt andra hem, med två trötta och mätta vovvar! Nyss kommit in från ett kyligt uteväder och en kort promenix med vovvar i släp.. :) Var rätt gott att komma ut, men har gått och förkylat ner mig så de är inte lika trevligt! Sitter och snörvlar och hostar.. ! Men men, de är tyvärr inte stort mycket man kan göra åt de, för lika väl stannar den jävla förskylningen kvar!!

Som smart man är skulle jag ge vovvarna mat, och har precis hällt upp mat till MR Nino, och skall ta den andra burken till miss Akila när jag känner att den stösta nysningen är på väg, och förstår att jag inte kan stoppa den! Jag nyser till och samtidigt som jag gör de, åker burken med mat upp, och hela innehållet med små pärlor av mat åker ut på golvet.. ! Smart, becka men vad gör man då, de är ju bara att börja samla ihop allt igen och lägga i skålen!

Annars är väl att säga att min handled spökar igen och inget vill som jag! Så imorn blir de upp tidigt för att boka tid till vårdcentralen, och hoppas på de bästa!

Annars har jag funderat en hel del ida, och likväl har jag inte kommit fram till nått vettigt.. ! Kanske enda vettiga är att jag vill åka till spanien och hälsa på kusinen och min moster, är en bra grej! Slippa ifrån sverige en liten stund och allt som har med uddevalla att göra.. ! Inte de att jag inte gillar min fina stad, men just nu känns de som om min stad inte gillar mig! Och sedan skulle de vara skönt med en paus, från allt! Kanske de är vad jag behöver för att hitta de lilla extra i mitt liv igen, för just nu känns de jobbigt att bara stiga upp på morgonen och inse att jag inte har nått att egentligen gå upp till!

Min hjärna vet inte vad den vill och de vet defenitivt inte mitt hjärta heller, vilket gör allt bara mer kompicerat!

Och jag vet att man skapar sin egen framtid genom dom handlignar man gör, men de är svårt om man inte mår så bra.. ! vilket betyder att de är svårt att göra dom rätta valen, för dom präglas ju av hur man mår eller har de!
Hoppas bara att jag har pengar nog att åka bort, för jag tror jag skulle behöva de!



Aj hoppsan då! De är nog mitt första blogginlägg där jag är så här ärlig,
Men jaja, de är ju som sagt min blogg, och de betyder att jag faktiskt kan skriva som om hur jag mår, och nu är detta hur jag mår,, ! Så då får ni bara acceptera de.. ! ^^)

Puss och hejs på er!


Kommentarer
Postat av: Fia & Lucas

Du får komma hem till mig & Lucas någon dag och prata & se på film!! :)

Jag och Johan tankade ju hem one tree hill för ett tag sen och såg alla säsonger som fanns då, jättebra!

Puss

2009-10-12 @ 09:57:19
URL: http://aije.blogg.se/
Postat av: tone

kommer alltid att finnas här för dig gumman<3 älskar dej utav hela mitt hjärta<3



puss

2009-10-12 @ 15:59:11
URL: http://toneswe.blogg.se/
Postat av: andrea

haha kul med de där me maten!!!

Och sen armen, kom ihåg att jag va först med att kladda, yeeees!!!

Och övrigt: Allt löser sig,.. En tröst är ju iallafall att de är sjukt många uti i världen just nu som har de svårt åxå... a, jag vet jag e ond ibland, men när jag är deppig så brukar de hjälpa med att tänka på att att de finns de satarna som lider mer än mig,.. och då får jag något rus av skade-glädje, och så mår jag bättre... mohahaa!!!

2009-10-13 @ 10:56:44
URL: http://andreaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0