Söndag :)

Tja då var de söndag igen,, Herregud vad veckan går snabbt,,
Eller inte.. ! Kan inte rikigt bestämma mig för hur de är, för ibland känns veckan som evighets lång och andra gånger känns den som om den skulle gå i x2tusen fart,, !

Helgen har varit rikigt trevlig, Fredag blev de en liten sväng till bowling med Kompis
Tone Jonas Roy Anders Robbin
Mycket trevligt var de, sedan var de dags att åka hem till tone där de blev film, eller en halv film innan tone skulle sova och alla andra var rikigt sega med.. :) så jag gick in till anders, skulle sova där eftersom Toni hade kompis roy inne hos sig.. :) Där blev de csi, eller ett halvt program eftersom man somnade mitt i.. :)

Sedan lördag morgon eftermiddag hände inte stort, blev en sväng till stan för en storhandling och sedan hem och laga tacos,, :) Mycket trevligt och sedan hem till pappsen där tone gjorde en ansiktsbehandling på Nina.. :)

Sedan ringer bror och är lite ledsen och vill ha lite sällskap så de blev en mysig hemma kväll hos bror, bara jag och han :) Rikigt trevligt, eftersom de är inte så ofta vi har tid för varandra längre.. :(


Idag då, inte hänt ett jäfla skit, bara slappat å städat lite hemma hos bror och sedan hem till pappsen..
Sitter här och funderade på att uppdatera bluggen lite, och tänkte att de kanske var lika bra.. :)
Har tyvärr inga bilder från helgen, ja som alltid tar en massa bilder, men min dator har fått någon sorts knäpp och vägrar läsa minneskortet från min kamera så får inte av bilderna.. :(



Funderar å funderar, och undrar varför inte de skall gå som man vill, allt skall bara krångla sig men de gör inte att ja gillar dig mindre.. :(
<3


Puss & Natti
Er Bus

Kommentarer
Postat av: Angelica K

ja klart vi ska ses :) Du är välkommen till götet när du vill, annars slutar jag på BK på torsdag så efter de är jag FRI ;)

2009-10-26 @ 09:27:00
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Postat av: Fia & Lucas

Ja jag har färgat håret :) Eller Frida gjorde de :P Ses sen! :)

2009-10-26 @ 11:09:36
URL: http://aije.blogg.se/
Postat av: Malin Lindgren

Vad såg ni för film hemma hos Tone?

Hoppas du snart får ordning på kameran, vill se bilder=)

2009-10-26 @ 15:41:10
Postat av: BECCAAAA

Så d festa inget i helgen alltså :O :P ??

2009-10-28 @ 17:56:22
URL: http://beccapizarro.blogg.se/
Postat av: Fia & Lucas

Ja jag kommer oxå sakna lilla Max <3

2009-10-30 @ 10:16:45
URL: http://aije.blogg.se/
Postat av: Fia & Lucas

Tack! :)

2009-11-02 @ 21:51:39
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0