Ny Design..

Okey, Då försöker vi med en ny design!

Haha, headern är verkligen inte menat som seriöst och fint, men ja tycker den blev ganska okey! Fick knopa lite med den, men tycker att den är okey! :)


Annars idag har jag varit hos doktorn, och klippt bort mitt gips bara för att gå upp till röngen där de visar att ja fått en knix på min handled, vilket inte var bra! Så de vara att skynda sig upp till kära doktor igen för att få nytt gips i tre veckor till! Och samt träffa en hand människa som skulle hjälpa mig med handen eftersom den inte rikigt kommer vara 100 även efter gipset!!

Annars har man gjort bort sig igen ida, och vill inte gå in på förneringarnas stig idag och lämna ut mig totalt! Men kan ju lova att de verkligen inte var de smartaste draget utav mig!! :(

Annars är de 9 Små dagar kvar till Kära nea & Beca skall åka!! Vill egentligen inte att dom skall dra, men vem vill inte unna dom en trevlig resa till Brazilien & Chile?
Inte jag iaff, men kommer sakna nea så sjukt mycket, Hon är en skön solstråle och en underbar Go Vänn, om man nu kan kalla sin brors flicka de me.. ! Haha,,
Klart kommer sakna dig med Beca, Vem kan inte sakna dig ?? ;)

Men, jag hoppas verkligen och vill mer än något annat att resan blir av till min kusin in da Spain! Skulle verkligen tycka de var lovely! :)

Och nu, inte ett skit händer och sitter bara och nördar framför datan.. :)

Kommentarer
Postat av: Fia & Lucas

Riktigt häftig design!! Skulle du vilja hjälpa mig! (A) SNÄLLASNÄLLASNÄLLA <3

2009-10-22 @ 21:56:28
URL: http://aije.blogg.se/
Postat av: Malin Lindgren

Vilken fin design på bloggen Beccka! Jätte fint :) Förstår att du är nöjd, det ska du vara:)



Malin Lindgren

2009-10-23 @ 10:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0