FREEEDAAGG :)

Idag har varit en jobbig dag.. :( Var på en rättegång till en kompis och fick reda att domen hamnade på 10 månader :( Usch känns väldigt tråkigt..


Men annars idag blire Bowling med en massa människor jag inte alls känner över huvud taget.. ! Men men de kanske blir skit roligt de med.. :) Sandra fyllde år igår, 17 hela år minnsan.. :) Å de skall självklart firas, så de blir rikigt trevligt hoppas jag.. :)


Annars igår gick man 5 km i regn.. ! Inte alls trevligt!
Historien går att Bror skulle hämta mig vid busshållsplatsen, men ingen bror var där vid 21.30 vilket var den avtalade tiden, men alla som känner MR martin vet också att han likasom jag är sämst på att passa tider..! Så jag tänkte att de var lika bra att börja gå hemåt.. ! För kan ju inte stå där och frysa och se allmänt dum ut.. ! Haha,,
Så börjar gå hemåt, och självklart skall de börja regna.. ! Inte alls trevligt med den biten hem,, ..:( Biten mellan hem och mig blir kortare och kortare i takt med att jag blir blötare och blötare.. ! Kommer då slutligen hem efter mycket om och plask.. ^^) Blir raka väg in och tar en varm macka och sedan Duschen .. :) Mycket skönt kan jag lova..!
Bror kommer hem vid kvart i tolv, efter att han fått jobba över och Mobilen låg död i bilen! Usch och pers, men snäll var han sedan .. :) Och nu har man ju en hållhake på han om man skulle vilja samla in en tjänst.. :)


Kommentarer
Postat av: Angelica K

rättegång för en kompis ? DU HAR EN DEL ATT FÖRKLARA FÖR MIN SIS!!!

2009-10-09 @ 16:09:59
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Postat av: Fia & Lucas

får man fråga vem rättegången handlade om?

trist att behöva gå så långt i regnet!

2009-10-09 @ 21:38:26
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0