Tråk Tisdag!

Ja oj oj idag har de verkligen inte hänt mycket alls :)
Vaknade sent och slappade som vanligt.. ^^)

Annars i helgen har sandra <3 fylligt 19, så jag och fina stumpan Nathalie var självklart där tillsammans med andra som firade henne :) De var rikigt trevligt och sedan var de självklart utgång på cheers där en massa massa var utklädda! Alla var rikigt fina och Sandra som fyllde år var själv utklädd :) Hon var en pirat,, :)

Nathalie har sovit hos mig hela helgen + söndag till måndag :) De var mycket trevligt!

Annars fick ja för någon dag sedan ett finfint kort från Lillsandra som nyligen har varit i london med sin familj och pojke! :) Jätte fint var Kortet :) <3


Ja och hur mår jag då ?
Gipset sitter kvar ennu, Tråkigt! Men de kommer åka av vid den 12 november så de skall klart bli lite skönt :)
Men man har ju äna vant sig med de klumpiga gipset nu, så de kommer bli tomt.. ^^ Samtidigt skall de bli skönt att kunna duscha normalt igen utan att behöva plasta varje gång med tejp.. ^^

Annars vet ja inte stort mer, vad som händer!
Har ju tyvärr inget jobb,, Vilket klart suger! Vill ju inte gå hemma resten av mitt liv och slappa varje dag! De är inte så kul som de låter, och man kan inte direkt uppskatta dom dära slappdagarna längre som man gjorde i skolan tex.. Fast får ju inte jobba med gipset sedan får jag inte jobb en liten stund efter de har åka av eftesom handen kommer vara väldigt svag av att gå i gips så länge.. :(
Sedan måste ja gå till en handdoktor och träna upp den! :)

Ja de var väl de från mig tills vidare :) Pusshejs

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Kul när du skriver och berättar vad som händer i ditt liv =) Nu åker snart gipset av!, måste vara väldigt skönt för dig:) Kan tänka mig att det måste vara tungt och ha ;)Har aldrig haft gips så jag vet inte, men jag kan ju ändå tänka mig ;) Varma go Kramar

Malin Lindgren

2009-11-06 @ 20:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0