Torsdag

Japp idag är de Torsdag mina vänner :)
Vilket jävla skitväder de har varit denna vecka,, ! Tänkte lite för mig själv i måndags att ja bloggar när de blitt lite bättre väder, men detta skiten verkar ju hålla i sig tyvärr :(
Så då kan man ju inte vänta på bättre väder för att blogga, nej då skulle man få vänta länge :)

Så jag har faktiskt inte gjort mycket idag, har hatt en sånn jävla hemsk huvudverk som verkligen inte velat ge med sig alls ! Så har nötat soffan med lilla grå, Donna och två små vovvar till :)
Äntligen efter maten för någon timma sedan släppte huvudverken!



Då städade ja mitt rum faktiskt, och nu sitter man å lyssnar på musik, svag dock för vill inte få tillbaka huvudverken igen :) Men lite musik måste man ha!!

 


Okej, vet att jag är inte rikigt fräsch idag,,
Men har ju som sagt hatt ont ihuvudet hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0