Lördag :)

Äntligen lördag, eller tja enligt mig så är alla dagar lika för de mesta! Förutom att de är tillåtet att äta godis på lördag :) Haha låter som värsta ungen, men jag har bestämmt tillsammans med mig själv att jag skall bara äta godis på lördagar :)
Och de går hur då ? Tja de är ju lätt att säga en sak och göra den sedan! Men faktiskt så har de gått ganska bra hittils :) Bravo Till mig!

Ingen aning om va som kommer hända idag, men klockan är ju inte så mycket ennu, så då har man hela dagen på sig .. :)

Kommer kanske komma mer blogg sedan, vem vet ??

Tänkte ta en bild på Mig/Moí/My self i nuläget, men kameran har visst stått på hela natten sedan ja laddade av bildena igår, smart smart! Men men , de kommer säkert lite sedan då :)

Tar en från igår, :)



Pusshejs
Bus

Kommentarer
Postat av: Fia & Lucas

Söt! Vi måste träffas snart!

2009-11-14 @ 23:59:15
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0