Dagen idag :)

Blev en sväng till sandra, och sedan in till bowlingen med sandra, chrisse & chrisses familj! Hon ville att ja skulle vara med så vi kunde sitta å tjöta och så att hon slapp sitta själv :) De var mycket mys, och sedan drog jag hem med min bror :)

Hemma innan Ja drog iväg :)

Vi Två På Bowlingen!

Doris när jag kom hem :)
Dom häll på att städa baren, Undra vad dom hällt i doris vatten.. ^^


Herregud, vad håller på att hända?
Två inlägg på en dag, kan de vara sant??

Tja, ja har kanske bättrat mig lite, och dessutom tog jag med mig kameran, å då är de alltid lite roligare att blogga om man kan visa upp en bild till de :)

Love XXX
Bus

 


Kommentarer
Postat av: Fia & Lucas

Kul att du bloggar mycket! :) Den översta bilden va häftig :) Sötbrudar på andra bilden!

Puss

2009-11-14 @ 11:43:04
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0