Trevlig dag!

I helgen har jag provjobbat på ett finfint ställe! En liten söt restaurang i Bovallstrand som var supermysig!
De gick väldigt bra även om de var många långa timmar! Men all slit, svett och tårar gav sitt, och nu sitter man säkert i sommar! Skall bli väldigt kul att komma tillbaka dit i sommar och jobba då alla verkligen var super trevliga!

Idag har jag varit i skolan, hade först gastronomi med britt-mari! Som nog är den sämsta läraren! Hon skriver en uppgift och sedan när man gjort den och lämnat in så kommer hon på massa fel som inte står med i uppgiften, utan nått som hon kommit på mycket senare, och tyckte man skulle ha med! Och denna trevliga ^^ dam ger alltid ut flera uppgifter samtidigt vilket bidrar att man aldrig hinner färdigt med nått! Men men, de är väl bara att hugga i!

Annars idag har jag hatt tävlingsmatlagning, där vi fick leka lite med spunnet socker, Choklad och Marsipan bla! Mycket trevligt och riktigt coola resultat blev de :)

Ikväll blir de bara slappa hemma, Vilket är rätt så skönt! Imorn blir de hem till min fina Tone och sitta där och slappa! Skall bli trevligt faktiskt, Har ju vart en hel del med henne sista tiden, och de har vart rikigt trevligt! Hon och jag har faktiskt kommit varandra närmare! <3 Älskar dig gumms, även om de kan vara lite jobbig ibland!

Men de e klart älskar er andra med, era fina sötnosar!
Sofia Sandra Jennie Angelica Sandra Nathalie Malin

Snart blir de bal, vilket skall bli rikigt underbart! :) Nervöst, ja men jag hoppas de kommer bli en toppen toppenfin dag endå!

Men jaja, skall inte dra en hel livshistoria nu, skall fakiskt bli bättre på att skriva!


Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis till jobbet! :)

2009-05-04 @ 18:56:25
URL: http://aije.blogg.se/
Postat av: Anonym

gött me jobb då..

2009-05-05 @ 07:51:08
Postat av: mams

GRATTIS GRATTIS GRATTIS !!!!!!!!!!!!!!!!

FØRSTA JOBBET-HELT SPECIELLT !

STOLT ØVER DIG !

KRAM

2009-05-06 @ 01:25:29
Postat av: nea

Jag har gett dig en utmaning :D Checka min bloggas, så får du vidare instruktioner ....

2009-05-07 @ 03:37:08
URL: http://andreaohlson.blogg.se/
Postat av: Cina

hej becka!

va kul å hitta din blogg.

riktigt kul att läsa nu när man inte ses så ofta.

du e duktig på att skriva.

go on!

kram Cina

2009-09-12 @ 22:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0