Torsdag!

Vaknar kallsvettig och inser att jag inte har nått täcke eller kuddar kvar i sängen! Vaknar smått till liv och kollar på klockan, Den är 7.52 Gäspar STORT och inser sedan att jag har försovit mig! Sätter mig spikrakt upp i sängen och funderar på varför klockan inte ringde förut, men lika snabbt kommer jag på att jag stängt av den nedrans klockan i sömnen.. !

Jaja vad skall man inte göra om inte annat än att stiga upp! Kastar på mig lite kläder, Hafs Plafs lite smink slinker på och en banan i fick innan man får kasta sig ut för att hinna med bussen! Trodde verkligen mitt humör skulle vara på botten idag men när man kommer till skolan känns de genast bättre!

Väl i skolan står klassen och lyssnar på musik medans vi gör sista städningen i köket innan sommaren! De är bara att hugga i och jobba! :)
Sedan är de till att skrubba golvena, sedan sakta börja skrapa bort allt Vatten, vem kommer inte då om inte Snuppan och skvätter ner hela mig! Innan vi kommit ut från köket färdigstädade och klara droppar de kallt vatten från både den ena och den andra i köket! Lite vattenkrig förhöjer alltid dagarna i köket :)

Sedan var de en snabbis till staden och köpa fina nya skossingar! :) De var verkligen välbehövligt eftersom mina gammla börjat gnizzla lite när dom själv kände för de när jag går.. hur de nu kan komma sig ^^)


7 dagar kvar, kan du tänka dig,, ! 7 dagar, var har hela året tatt vägen ?!?!?


Kommentarer
Postat av: Klero

Tack så mycket!





Klero

2009-05-30 @ 10:38:39
URL: http://klero.blogg.se/
Postat av: sannie

åh vad kul! :)

det blev helt okej faktiskt. hehe. jag ska lägga upp bilder snart :)

2009-05-30 @ 10:55:45
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0