Sol Sol Sol

Igår var de sista dagen för matlagning i köket tillsammans med klassen! Samtidigt som det var rikigt roligt var det tråkigt, just eftersom de var sista gången med klassen innan studenten! Sjukt!
De gick rikigt bra och gästerna var nöjda! Sedan kom städningen, roligt värre! ^^ Jag trodde att allt skulle gå snabbt och att de skulle gå fort att komma hem, men nej då! halva klassen gick från byggnaden efter ett litet vatten krig som jag typ startade! Oj oj vad läraren var sur, men klart de måste vara lite bus sista dagen ! :) haha

Idag har jag varit med sandra när hon provuppsatte sin balfrisyr och de blev skit bra! rikigt fint!
Sedan gick vi två och fikade och satt och snackade rikigt länge tillsammans i den underbara solen! Sedan var de bara att pallra sig bort till bussen och ta sig hemåt!

Medans solen ennu var uppet passade jag att plocka fram min fina lilla älskling, min underbara sony! Tyvärr har jag inte rikigt hatt lusten eller tiden att fota i de senaste så den har legat på hyllan rikigt länge! Men nu kom den ut efter sin tid i skåpet där den stod och samlade damm!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0