Onsdag!

IDag var det skola med en lektion! Rikigt nödvändligt att åka in då, men men sista tiden får man väl hänga i!
Annars trevlig dag, med mycket sol och lång promenad! Och nu sitter jag och kollar på tone när hon sminkar sig själv innan hon skall träffa sin pojke , jocke!

Jajjemen, i helgen som egentligen var planerad till en norge tur, har kanske blivit ändrad till en grillkväll! Vilket som de blir så blir det iaff inte norge på den 17 maj, vilket är rikigt synd då jag har vart där varje år sedan jag var rikigt liten! För er som inte vet så är 17 maj norges Nationaldag, &  för er som inte heller vet att jag har bott i norge under en tid när jag var lite mindre! Men men jaja, får nog se till att ta den norge turen en anna helg då man har mera tid och pengar!

Jaja, snart blir de bal, skall bli så fruktansvärt roligt även om jag nu inte skall gå med min  fina tone! Men tack så mycket för att du erbjöd dig, när jag var lågt nere! <3

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0