Onsdag!

Åh, de går så mycket i mitt huvud nu att jag tror att jag spricker! Allt bara är som en grå zon just nu, vet varken inn eller ut! Usch! Jag vet inte om jag vill de eller de andra, jag vet inte längre vad jag känner eller inte känner! Allt är bara väldigt förvirrande just nu!,,,

Mycket i skolan också, men idag var en mycket trevlig dag! Åker in tidigt och möter min lilla snuppa, Vi traskar upp till skolan och sätter igång med de sista inlämningsuppgifterna för Gymnasie tiden, konstigt! Blev klar med våran forskning angående Ekologisk bomull, Kunde inte rikigt tänka mig att de var intressant men där fick ja tji! De var rikigt mycket skit som kommer i våran fian bomullskläder och Alla borde tänka sig lite för när dom köper kläder i framtiden, jag hoppas jag också kommer att vara smartare!

Sedan var de ju redovisningen av våran ekologiska bomulls Bildspel som gick galant! Efter de bjöd snälla fröken på bananer, choklad samt te! Trevligt trevligt att fika med klassen :)

Sedan var ju balen i helgen som har varit, Vilket också var underbart!
Lånade en bild av kära grannen nea som fotat och gjort så fint :)



Nu är de verkligen inte lång tid kvar till underbara studenten! Men samtidigt måste jag säga att jag verkligen kommer sakna klassen, och skolan! Man har ju i hela sitt liv så långt tillbaka man minns gått i skola och nu skall man bara slussas ut och jobba! Jag tycker de är väldigt läskigt, men samtidigt skall de ju bli helt underbart att komma ut och kunna betala sin egen lägenhet eller betala för sina grejjer!

De är 8 dagar kvar till studenten! 8 dagar, de är ju ingenting, var har egentligen tiden tatt vägen ???!??!

Kommentarer
Postat av: sannie

Ha en bra dag :)

2009-05-28 @ 09:16:32
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: thaikalle

fin blogg. kolla mina söta apor och följ med på mina spännande äventyr i Burmas och thailands djungel

2009-05-28 @ 14:12:40
URL: http://www.thaikalle.blogg,se
Postat av: Sari Simonsson

Vad fin klänning.... Hoppas du hade jätteskoj!

Kram

2009-05-29 @ 07:58:29
Postat av: Angelica K

aaw söting <3

2009-06-01 @ 02:54:29
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0