Helgen!

Började med att jag sov hos tone från tisdag till Söndag! Tack för ett par rikigt underbara dagar med bara slapp & Läxläsning! Åh nej de var inte kul med läxa men faan vad bra att det äntligen är klart!

I tisdags var de projektmässa vilket var rikigt roligt, eftersom mitt bildspel som jag gjort kom med! Kul att se en produkt som man själv har gjort bli så omtyckt :)

Onsdags var de bara slapp i skolan och sedan hem till tone igen där de blev mera läxa och om jag inte minns fel film :)

Torsdags var de Vårruset för mig & Tigr, vilket gick rikigt bra! Bättre tid än förra året och taggade var vi ( Mest jag som hade sju ton överskotts energi! ) Sedan blev de hem till pappa en sväng med tone och blev hämtad där av Jocke & Mogge. Hem och bara slappa och kolla film!

Fredags kunde vi äntligen sova ut, Ledig från skolan! Slapp dag med tone samt lite städning!

Lördags blev de upp tidigt för mogge & Jocke som skulle kolla lägenhet som de sedan fick! Grattis Grattis! Och sedan blev de herresta och kolla ljudtävling tillsammans med en massa duktiga ljudbyggare ^^ Sedan bar de av in till stan där man träffade Tb och en massa annat gott folk! :) Hem och lagade gott kött & Pommesfritts! Mums,, Sova länge på söndag!

Söndag, slapp dag med okej sovmorgon! Dock blev de till att förklara vägen för en förvirrad pappa som skulle hämta mig och bara de tog på krafterna!

Nu sitter jag hos mammsingen, å skall strax gå å duscha! Skall bli underbart :)

Tack och hej sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0