BALEN!

Shit herregud, de är idag de är bal! Overkligt, men oundvikligt!
Jag känner mig väldigt nervös inför hur de skall gå, men samtidigt skall de bli väldigt roligt!
De är ju de här man har gjort alla förberedelser för, de e är de här man har längtat till :)

Så idag gäller de, idag är dagen D! Vaknade nyss så skall bara käka lite mat, sedan bär de av till grannen som skall fixa håret :) Tack tack tack igen! Sedan blir de på med klänningen försiktigt försikigt över huvudet! Sminka sig och sedan bär de av till stan där jag skall träffa sandra, johan & Tb :) Sedan blir de röjj, Åh vad roligt detta skall bli! :)


Men annars då, jo de är väl så där! Jag har insett att de inte fungerade, så jag har väl mer eller mindre gett upp den delen, den grejjen! Synd, för jag tror att de skulle fungera bra , skulle funka ihop!

Annars har jag vart hos mamma och passat hunden & katten, tillsammans med två små brorsbarn och en sandra! Rikigt trevligt var de, och speciellt när man får lite sällskap av sin lilla gumma! :)

Men jaja, de är väl dax att pallra sig ner till köket, för att göra lite frukost ^^) för sedan blir de bara stress stress  stress :)



Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0