3 Dagar

herreugud vad tiden går snabbbt, kan knappt tro att de e snart bal! Snart blir de en stor fin bal som man skall gå på. Vad har jag egentligen gett mig in på ?? ^^)

Nej självklart skall de bli rikigt roligt, men väldigt nervöst, ingen anning om hur saker eller ting går till & jag vet inte hur man skall bete sig! Men de skall väl förhoppningsvis lösa sig! Vandrade duktig som man är till torp igår, Köpte lite smått & Gott till balen, köpte Skor, Bruncréme, puder nålar strumpbyxor & en bh, en sådan dära utan band! Detta tror ja kommer bli toppen bra! :)

Andrea skall göra mitt hår & jag är övertygad om att de kommer bli rikigt finfint :) Längtar fakiskt lite smått.. ^^)

Annars sitter man & tittar på en stackars liten vovve som nyss hemkommen från sin rymning .. han smyger sig undan & ingen ,märker att han ens är borta! Vovven kommer tillbaka Pisseblöt '& nöjd..! han har vart & Badat igen!! ^^

Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

grrrrr

Låt inte grannen se detta , han blir så j-a suuur !

Håll i hunden !!

2009-05-20 @ 21:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0