Vårväder!

I lördags fick jag fint besök, av Lady TiGr! Sandra var här hos mig för att hälsa på och kolla lite film!
Först Kollade vi Boogeyman! Vilken faktiskt rikigt bra, lite läskig så där så man blev rädd och skrek ^^
Sedan blev det ju klart melodifestivalen, med min pappa å hans tjej nina!

Måste ju bara säga att Snälla snälla med caroline af ugglas var skön! Inte rikigt gillar henne innan men nu har man upptäckt hur skön människa hon är! De blev chips godis och dricka under tiden vinnaren skulle utses, och spekulationer vem som rycker tottalt och vem vi ville vinna! Får endå säga att det var en värdig vinnare, synd bara att man missade alla deltävlingar då man satt nere i ett varmt turkiet! :) Så skall väl inte klaga så värst mycket!

Sedan blev det rallybrudar men en viss lady somnade skönt i soffan och fick med sig för texterna och sluttexterna! :)
Men en klart bra kväll blev de endå! Med supergoda veggo muffinsar som grannen bakat! Tacko Tack! Mumsiga var dom!

Sedan söndagen var det så underbart väder att vi bestämmde oss för att gå ut och gå i den fina vårsolen! Tog då självklart med mig mina fina älskling sony, Min digitala systemkamera! Fotade lite och här är några bilder! :)









Kommentarer
Postat av: TiGr

det var helmysigt! :D trots att jag somna, o jag passar kanske inte riktigt i gummistövlar :p menmen

2009-03-16 @ 08:31:54
URL: http://tigrs.blogg.se/
Postat av: Fia

Fina bilder!

2009-03-16 @ 11:59:56
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0