Söndag!

Oj oj nu känner jag att det blivit lite glest med inlägg sista tiden!
Missat massa dagar, och med ett internet som fungerar när det själv vill!

Men jag har hatt en toppenhelg, hoppas ni med har hatt en bra helg :P

I fredagas var jag ute med mina fina tjejer, Sandra Nathalie Malin!
Det var as allways superkul, vi hamnade tillslut på harrys, vilket var min första gång om man inte
räknar med alla gånger jag vart där medans men väntat på andrea skall sluta jobba!


Malin Jag Sandra Nathalie

Lördags blev det slapp hemma hos kusinen med köttfärssås & spagetti, Nathalie jocke & en film!
Kan det bli bättre? :)

Söndag spenderades i köket med att tvätta ur alla hyllor och slänga gammla kryddor m.m
Inte direkt kul, men vad gör man när pappa står bakom !

Tack sötnosar!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0