Snubblande tungor

Ganska bra dag antar jag även om den innebar lite tråkiga/bra nyheter! Jag vet att det är bra nyheter men jag önskar bara att dom var bra för mig,,!

Första lektionen i Tävlingsmatlagning, rikigt kul var det även om vi inte lagade mat! Det var bara planering och att hitta olika maträtter som vi själva skulle komponera! Rikigt kul skall de bli att tävla i matlagning, Lite annorlunda än vad man är van med, men samtidigt otroligt spännande!

Förlåt att man varit dårlig på att skriva sista tiden, inte har det bara varit glest utan också innehållslöst! Mina dagar har varit skit och det första när man vaknar är verkligen inte då att blogga! Men jag måste ju säga att man saknat de lite granna! Men iaff, ;)

Tack
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0