Skola!

Sitter i skolans bibiotek och har egentligen redan slutat, 12.10! Men snälla lärare har lagt in möte klockan två då vi som varit utomlands skall snacka! Ja ja det blir säkert jätte kul men jag hoppas att de går fort för sedan blir det kolla på fiina fiina balklänningar! :) Skall bli så kul och jag hoppas att jag hittar nått lite roligt!

Så ja, jag skall på balen, hur nu detta skall gå! Och det blir balen 2009 med Sandra, Johan och richard! Skall bli så otroligt roligt, man har ju endå alltid velat gå sedan man var liten! Har ju självklart diskuterat fram och tillbaka om jag skall gå, hade ingen att gå med å vill jag verkligen? Men det löste sig och nu skall man gå med richard :) Jag längtar lite men jag tror att det kommer bli läskigt men samtidigt roligt! Och skulle jag inte gå skulle jag ångra mig som tusan! Åh, förlåt att man tjatar men det skall bli underbart roligt!

Vad skall man då ha som klänning, vad för håruppsättning, eller skor ?
ja det är många frågor som skall svaras på men de kommer också lösa sig, jag känner positivt på detta!

Och imorn blir det köp av biljetter, två styckena skall jag stå i kö för :) Skall bli lite spännande, man har ju sett alla treor som liten etta stå där och vänta på att kön sakta ringlar sig fram! Åh, spännande spännande!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0