Onsdag!

Idag har alla treor vart på en förelärning om våld i verkligenheten tror jag att det hette!
Ganska trisst men obligatoriskt !

Sedan var det mässa med tema ´tiden efter gymnasiet`
Vilket faktiskt var rikigt intressant, man skulle välja tre olika informations möten man ville gå på, så jag och Robert Markus Carro & Jenny ur klassen gick för att lyssna på farbror polis med vänner vilket var rikigt roligt! Poliser med humor och bra information gjorde att timman gick rikigt fort! Efter det var det info möte om au pair / Språkresor vilket också var rikigt intressant!

Sedan var det bara att dra hemåt men bussen gick själklart inte, så tittade in till min bästa TiGr kompis och snackade, sedan ner till bussen! Som tog mig till torp där pappi hämtade mig! Han berättade att bror skulle bli sen på jobbet & Vi skulle hämta hans fina små busungar på dagis!

Dagis har naturligtvis bytt ut lite personal, så när man då kommer in och frågar efter två barn så är det ingen som vet vem man är! Men som tur vet ju barnen de, och kommer i mullrande fart ur lekrummet med andan i halsen och små grymtigar som lät som `` Becka Becka Becka ´´
Mycket trevligt!


Hugo & Tilda!
En fin dag på emaus som tillbringades med dessa fina busfrön & Finaste Fiiafiis!

För en liten stund sedan satt jag och läste mejl, Vilket engligt mej är en ganska trisst göra, men en sådan där grejj man måste göra!
Fick då en mycket trevlig överraskning då jag insåg att de företaget jag skickat ett CV ville träffa mig för en arbetsintervju!
ÅHH! Nervös man plötsligt blev, men det skall bli så otroligt kul! Att dom vill träffa mig är ju klart en positiv grejj med!


Åh, på det hela vaknade jag med sämsta tänkbara inställning, men dagen blev väldigt bra endå!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: TiGr

kul att ditt liv löser sig iaf

2009-03-12 @ 15:37:02
URL: http://tigrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0