Nytt ½

Hej vänner :)
Måste nog be om ursäckt eftersom jag inte hat hatt tid eller ork att skriva på ett tag!
Verkligen mått skit en period just nu, kan väl kanske inte säga att det är så mycket bättre men, jag känner mig, tja redo för ett litet innlägg!

Sedan sist!
Jag har iaff gått och köpt en finfin klänning till balen! Längtar verkligen tills nästa fredag då de är försäljning utav biljetterna! Jag skall ha en biljett och bestämmt mig för att köa jätte tidigt! Åh, de skall bli så kul!

Annars jag passat brors barn :) Söta små troll, och det är också en del att jag inte kunnat blogga, bror har ingen dator!

Tja, skolan tickar på som vanligt, Konstigt nog! Det är helt sjukt, det är endast 68 dagar kvar till våran student! Sjuk, men samtidigt så otroligt roligt skall de bli!

Sedan när man skriver blogg, så läser man också mycket blogg, Läste i Grannens blogg att min älskade älskade nino blivit biten! :( Usch inte kul, men klandra dig inte nea! Skönt att de gick som de gick och inte värre!

Ikväll var tanken ut med jenniesen, men de ändrades till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0