Åkaj!

` Kan man skriva 1337 Under namnskylten
` Ja det kan man, men vad betyder de ?  ´
` ELIT ´

Alla som sett björn Gustavssons Wow Jocke, Känner igen detta,,
Haha, kan bannemej inte sluta garva som ett litet barn!

Okej, vet att man vart lite dårlig på att uppdatera, får väl skylla på oinkopplad dator & Lack of ork!
Men ja har faktiskt saknat de, inte för att jag vet hur många som läser, men det känns endå ganska skönt att bara få skriva av sig! Släppa tankarna och bara gå vidare,,

Idag har vart en bra dag antar ja, Första dagen i skolan!
Känns otroligt knepigt, då man inte vart i skolan på c.a 3 ½ månad,, Apu som kommit mitt i vägen!
Men det har vart skojj på Apu:n ! Klart har man saknat alla, så det var otroligt kul att återse alla igen i lördags!
En kille i klassen, putte, ordnade en fest, som enligt min mening var väldigt lyckad :) Tack igen!


Carro Ellan Markus


Så att återsa alla ida var så klart otroligt kul!
Rektorn kom tillock med in å pratade ett par ord med oss om Studenten bla, den är inte mer än 93 dagar kvar :)
Tiden, sista tiden, sista året har gått så otroligt snabbt, och jag kommer verkligen att sakna alla!

Gillar verkligen dig, du sa att du gillar mig!
Vad är det som hindrar dig?

Har du ändrat din mening, har jag ändrat din mening?
                                 <3

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0