Åhrk!

Okej, Jag vet att du har ont, men är det bara dig det är synd om ?
En psykisk sjukdom kan göra minst lika ont som en fysisk sjukdom!

Men vad får jag, Skrik & Gap
Tror du att jag mår lika dårligt, tror du inte att jag har det lika tufft?
Men jag måste endå klara mig för felar ja så skriker du på mig,
Missar jag en dag, får jag en jävla reprimand

Okej, jag vet att du inte hatt det lätt, du har fått ta emot mycket skit,,
Men hjälper de att köpa en hel jävla farm som du endå inte kan ta hand om ?
Vem är det då som måste ställa upp?

Men tror du att jag har hatt det så jävla lätt för mig, Tror du inte att jag också mår skit!
Ni säger bara ryck upp dig, annars får du flytta,Ta ditt ansvar annars får du flytta,
Jag har också fått stå i skurar med jobbiga tider, Knappt orkat ta mig ur sängen, Men vad får jag för det?
Jag får så mycket skit..

TACK!


Kommentarer
Postat av: TiGr

Finns alltid här, det vet du. Är bara ett telefonsamtal bort.. Ring mitt i natten om det är så <3

2009-03-02 @ 08:46:26
URL: http://tigrs.blogg.se/
Postat av: Fia

Du kan alltid prata med mig!! Du vet att det finns plats här om du skulle behöva komma hemmifrån ett tag!

Älskar dig! <3

2009-03-02 @ 10:34:13
URL: http://aije.blogg.se/
Postat av: Nea

Håller helt med dig! Fattar att du e trött på de! Same Same,... Jag befinner mig ett stenkast bort (ordagrant) =P så om du vill morra, skrika i kudden eller liknande,,, Just do it! Jag finns här, de vet du,...

2009-03-02 @ 13:55:10
URL: http://andreaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0