Åh, Bra dag

Åh, hur jag än gör så sårar jag alltid nånn!

Men iaff, du kanske blir sur! Men jag har hatt en rikigt bra dag ida! Hittade massa fina klänningar, å bara de att prova massa fina var sånn otroligt rolig känsla!
Provade massa men fastnade för en specifikt, å Imorgon skall jag ta med min gammla klokagumma som annars går under namnet mamma! Mammi skall hjälpa mig med att kolla lite vad hon tycker eller inte tycker men jag tror att hon kommer fastna för den ja gjorde, hoppas ja iaff!

Annars just nu sitter jag och tittar på lite håruppsättningar som jag tycker kan vara fina, och har ni alla där ute någe bra tips så tar jag gärna emot! :)


Denna kanske?


Eller denna?

Kommentarer
Postat av: Nea

Båda va fina men den sista va finast"

2009-03-23 @ 15:41:00
URL: http://andreaohlson.blogg.se/
Postat av: Nea

Sv. haha, du är den enda som såg de, men jag hade plattat de,... Trodde fler skulle se de, men bara du som är uppmärksam nog :D Blev inte sådär jättefint, men men kul ändå!

2009-03-25 @ 11:07:43
URL: http://andreaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0