Vaken!

Inte hunnit att blugga!
Försen nu!

Igår var Toppen, hade möte med skolan där jag fick min biljett till turkiet, eller tja bokningsbiljetten iaff! Och snackad allmänt om resan, flyget och annat! Konstigt att vara tillbaka i skolan, har ju inte var där sedan tja. början av november antar ja.. !
Träffade lärarna med, vilket kanske inte var lika kul, men det var skojj endå, har ju inte sett dom heller!
Under mötet hör jag min telefon Bzzz Bzzz Bzzz Och inser att Andrea ringer, Låter det vara och de går 10 min, Bzzz Bzzz ! Sammanlagt under mötet ringer telefonen 5 gånger tror ja! :)
Efterlängtad iaff!
Kommer hem Lagar till lite super duper god mat! :) Och somnar i soffan,,! :)
Släpar sig sedan till toaletten och borstar dom små, sedan natti natti i Sängen tillsammans med nea Och två varma pälsiga hundar!



Nino


Akila

Och nu sitter man här, nyduschad och ren!
Väntar, kanske mer fasar över att klockan snart är 1, och då går tåget till jobbet.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0