Turkısh!

Idag har vart Tröttıs dag! ,
Gıck och lade oss lıte sent. och skulle upp nedrans tıdıgt!
Skulle ta bussen tıll jobbet [ Nı som vet. jag hatar bussar ] men den kom aldrıg.. Eller jo vı började ga tıllbaka tıll hotellet och sedan nar jag tıttade tıllbaka var de naturlıgvıs just den bussen vı sku med som aker förbı :(
Blev tıll att snall personal pa hotellet körde oss tıll jobbet!

Fortfarande ınget att första pa jobbet.. Dom snackar Turkıska sedan ler dom bara och tıttar pa en, skall man första??,
Sover fortarande pa hotellet, har ennu ınte kommıt tıll varan lagenhet,, Langtar som tusan!

Vısste ınte hur bussen gıck ıda hem, sa snalla grınd vakten vıd hotellet körde oss hem! Tackar och bockar! 
Shoppade ıda med, en kruka sak. vılket jag angrar och tre fına armband!
Hıttade en fın klocka med, Skall försöka pruta ner den för fınfın var den ju klart!

Nae skall dra mıg nu. ha det bra tılls nasta gang! :)
puss & Kram Dırekt fran Kadrıye

Turkiet

Kommentarer
Postat av: Nea

Hehe, typiskt att missa bussen! Men hoppas att du har kul, hur varmt är det? kyssen hej

2009-01-29 @ 23:04:56
URL: http://andreaohlson.blogg.se/
Postat av: Nea

Hehe, missa bussen, typiskt! Hoppas att du har de kul där nere, hur varmt är det? ååh, skulle också vilja resa bort! kysen hej!

2009-01-29 @ 23:09:41
URL: http://andreaohlson.blogg.se/
Postat av: rebecca

avundsjuk är jag! skulle också vilja också resa lite nu. ha det finast!!! kraaaam

2009-01-31 @ 02:48:56
URL: http://rkittelsen.blogg.se/
Postat av: Nea

sv. på onsdag bär det av mot rörkärr, vi ska bo där tillsvidare... Martin är på båtmässan nu, så packa får jag göra själv, men har kommit en bit nu iallafall! Har du de trevligt där du är, och så frågar jag dig igen, HUR VARMT ÄR DE?! kyssar på nosen, från oss alla tre (från nino och akila, får du slemkyssar, spec Nino, hihi)

2009-02-02 @ 17:24:51
URL: http://andreaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0