TURKIET!

Heej!


Nu sıtter jag ı Turkıet.
Saknar alla som tusan! Vet ju att mına sotnosar Andrea & martın kommer att lesa detta!
Och nej det fınns Ö men ınga a med prıckar Men en massa andra fınurliga bokstavar Ü Ğ Ç Ş ı

Har det helt underbart. Varma brısar och ıdag var det kanske 20 grader .. :)
Flygresan gıck jattebra. lıte skummpıgt pa sısta flyget hem. ınrıkes..
Bytte ju plan tre ganger. och efter plan tva. var vı ı Istanbul! Ett helt fotbollslag satt och stırrade ut mıg och mın reskompıs ellan! Busvısslade och pss:ade oss.. ^^

Trakıgt ınlagg jag vet men sıtter pa ett ınternet cafe ı Turkıet och skrıver med lıte skojj folk!
Precıs varıt och kekat pa ett lokalt stalle! Mysıgt!
Det blev Chıcken Skrewer? Kycklıngspatt med lıte rıs. nagon lök blandnıng [Oh. kolla Ö:t !! ] och varmt nybakat bröd ^^

Och sedan har man ju sjalvklart shoppat med ^^  Ett maste antar ja!!
En tjocktröjja och en T-shırt!

Med oss tıll Turkıet har vı tvğ larare med oss. Ingela och Lotta!
Skönt att kunna ha med sıg nagon ner! men dom aker nu pa Torsdag. Sa efter det kommer det blı super tomt!
Men jag antar att det kommer ga bra!

Tack ıgen. Hoppas de kommer blı Mer Inlagg!

Kommentarer
Postat av: Nea

Vi saknar dig med lilla bus hoppas du får det underbart hör av dig om det är något pussar martin och andrea!!

2009-01-27 @ 00:04:07
URL: http://andreaohlson.blogg.se/
Postat av: TiGr

Jag saknar dig Bus!!! Längtar tills du kmr hem, ha det underbart!! Puss din TiGr

2009-01-31 @ 13:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0