Sista veckan!

Konstigt, denna dagen har Varit långt borta i mitt huvud, sista måndagen, dagen i sista veckan i Sverige!
Sjukt att tiden från att jag fick veta att jag skulle till Turkiet, tills nu, Har inte alls gått så segt som jag verkligen trodde att det skulle gå. Mn inbillar sig gärna med att tiden kommer gå sakta, fast att man vet att när det är framme kommer den ha gått så Otroligt snabbt.. ^^ Vilket Den verkligen har gjort!

Men tja, skall väl inte tjata på om de! Idag har jag passat sötaste Nila, Brors hund! Trevligt trevligt, blev en Lång tur ner till stan på c.a 2 timmar tillsammans med Andrea Nila & Akila.  Mötte upp sofia och började traska hemåt igen! Nila skakade av all snöslak hon trampat i, men väl inne i värmen var det skönt för bustrollet värma sig!


Blir mer sedan, Nu blir det en lätt lur med Akila i soffan Brevid mig!



* Saknar dig! *

Puss på er.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0