Shit!

Shit Shit Shit!
Det är helt overkligt! Om en dag och några timmar sitter jag i en bil på väg till landvetter där flyget avgår 6.30!
Det känns ju naturligtvis hur underbart och spännande som helst, men som med alla resor så känner jag mig lite spänd! Liksom kanske inte för resan, det med flygena och alla gate´r [ Heter det så? ] utan snarare vart flyget för mig!
Det är långt borta, inga kompisar, ingen familj och ingen  *Söt* . Kommer Verkligen att sakna alla som tusan! Det är Konsigt Konstigt Konstigt!

Idag har jag i vilket fall som helst, inte packat klart! ^^  Haha
Jag har lagt alla kläder i väskan, alla kläder som jag hade hos pappa, Skall till mamma eftersom det är hon som skall köra mig! Men, jag har inte vikt nått, eller lagt något snyggt, utan bara kastat det mer eller mindre i väskan! ^^

Jag har även hunnit med att fika och Snacka ! ;) 
Fikade med sandra på Rådhuscafét! Mysigt!
Drack en pago, Underbart Goda! Och delade en Brownie med Henne! :)


Sitter Hos martin och väntar på att kära mamma skall komma och hämta mig så vi hinner handla Skor, Som verkligen behövs! :)


Tack och hejs alla så länge!
Skall fösöka få iväg ett litet inlägg innan jag åker med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0