Samma Vana !

Blir alltid blogg på kvällen, då jag jobbar kvällen och inte hinner blogga innan jobbet!
Förövrigt bra dag på jobbet, mycket Lungt, och det blev en hel del städande, men tja det är okej, och man ser skillnaden och får ett tack!

Skall precis åka från jobbet, då jag känner värsta magkramperna, ellan och jag tar oss endå till bussen, där dom sätter igång igen! :( Ellan bejb, Så snäll som hon är går fram och frågar den, förövrigt mycket femenina busschaufören efter ipren, men han hade inge, men de visar sig att en mycket trevlig tjej hade längre fram i bussen! Tack för att det finns människor som kan tänka sig att ställa upp trots att personen dom hjälper inte känner dig! Borde verkligen finns sånna mer i vardagen! Typ sånna personer som bryr sig om gammla, och fakiskt reser sig upp på bussen, hjälper dom om dom tappar något eller bara hjälper en gammal dam över ett isigt övergångställe! Och JA! jag har fakiskt vart med och gjort sånna saker. men det måste erkännas att det var ett tag sedan, man borde nog bli mer vardagshjälte!

Kommer hem, Och andrea frågar samma visa:
Bus, du skall inte ha lite godis?
Jag svara som alltid, Andre vad är det för dag idag?
Inte lördag iaff!

OHÅ! Jag vet att bara barn äter godis på bara lördagar, men jag vill faktiskt vara duktig, och kanske inte bara för vikten! men okej, det är väl därför men fakiskt för tänderna med! :)

Sitter och pysslar lite med datan då bror börjar rota inne i köket, kommer ut 10 minuter senare med en nyponsoppa med buffalobill glass i! Kände suget och Självklart ställer han upp och fixar fram största muggen, i med nyponsoppa och glassen! Men tjo tjenna, där var den nyttigheten som bortblåst! Men jag har ju vart lite sjuk idag, Hostig som tusan och och! Ont i magen!



Men tja, nu orkar jag inte mer, men lovar att det kommer höras mer från mig! :)
Tack och hej, natti pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hehe, här sitter vi i andra änden av lägenheten... men hade du sett att jag nyss skrev om det och godiset eller blev det av en ren tillfällighet?

2009-01-08 @ 02:08:51
URL: http://andreaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0