Så Var Det Äntligen 2009

Äntligen var det 2009, Konstigt för 24 timmar sedan satt man still och undrade hur det sista dygnet skulle bli av 2008!
Helt underbart & en fantastisk dag!

Vaknade runt, Tja tror jag var 2, skönt att äntligen få sova ut! Man har ju jobbat som en tok, och gått upp tidigt och lydigt varje dag! Men Nyåret ville man sova länge! Skönt!

Bar av ut till Uddevallas Köpcentrum! Vår allas Torp! Stort Och bra ! :P
Blev MacDonalds Frukost & sedan skulle det traditions enliga Drickat handlas, och trors att det var mycket utränsat blev jag tillslut nöjd! Sedan kollade jag Bror & Nea På Kläder, ville ju vara fin till nyåret! Hittade inget speciellt men tillslut ett par byxor, dock inte användas till nyår! Om inte alls för länge efter det komma Bejbsen! Rakke  & Ellan! Tjejorna jag skulle fira nyåret med! Bar av till pappa, för att hämta lite kläder, Snygga Nyårs kläder! OCh sedan rätt in till stan för att duscha och Göra sig fin! Jag som har väldigt lockigt hår, ville för en gångs skull ha lite rak hår, och det mina vänner kan ta en lång stund ! :)

Sedan Blev det av att säga gått nytt år till Sandra, och hennes pojkvänn! Fick skjuts Av dom till stan vilket var väldigt snällt för jag hade en massa saker att kånka på (:
Raket och Drickat!

Mötte Upp med Älsklingarna Rakke & Ellan Samt Johan!
Blev en pizza till sista måltid, Underbart!
Sedan bar det av till förfesten Vilket var underbart roligt!
Tack Emanuel, Erik, Jimmy, Rakke, Viktor, Johan, Ellan, Martin, Mattias För en Trevlig Kväll Med Musik, Trevligt folk, Dricka & Guitar Hero!

Runt 11 Snåret drog folk ner till stan, Många av `gänget´ Gick in på krogen medans Rakke Jag Ellan & Johan drog runt på stan och smällde smällare innan 12 slaget! Mycket Lyckat!

12 slaget var fantastiskt och firades sisådär med 1000 andra pers som stog på torget och smällde smällare!
Gott nytt år alla ven genom luften om och om igen!
Trotta och sletna runt 2 drog rakke och jag hemmåt, Frusna och Önsketänkingar om varma täcken, var det lilla extra som gjorde att vi klarade oss genom natten hem! :)

Efter mycket om och med fick vi en till Kompis med oss hem , Mattias! :)
Blev film och lite mera film även om vi alla däckade till den sista ! :)
Underbart att känna känslan av sömn komma smygande och höra 2 till som småsussar!

Men tja jaja! Inget mera tjöt om det nu!
Men tack alla för en fantstisk kväll! 2008/2009 Natten var en Lycket Kväll!

Men Tja, hade hon några löften?
Ja jag antar väl att jag har det efter lite funderingar,
¤ Gå Ner i vikt!
¤ Blogga mer & Lägga upp bilder
¤ Se till att få en fantastisk Student!
¤ Göra det mesta av mesta av mitt 2009!

Lovar lovar att denna listan kommer att fyllas på när jag funderat ut lite mer!

Tack alla Som gjorde Början av 2009 till en bra start!
Rakke Ellan Johan Viktor Emanuel Jimmy Erik Martin Mattias
Och Alla Andra Man Träffade och Önskade Gott Nytt År :)

Tack Och Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0