Nej, jag vet inte vad det blir för mat martin!

Vaknade Av mig själv idag, konstigt, hade ju ställt klockan tidigt nog att jag kunde ligga kvar i sängen men endå slippa komma för sent! Vaknar sedan då av mig själv av att, tja jag vet inte rikigt, bara vaknar,,! Kollar klockan, den skulle ringa vid 5.53 och inser att klockan är bara 5.40! Betyder att jag kan sova lite till, men när hjärnan börjar tänka efter, och då inser jag att tåget går 6.13 och måste lämna huset vid c.a 6.05 för att hinna! Det var bara att masa sig upp ur sängen och väcka bror! Tack för att du kör mig! <3

Kommer till tåget, och inser att det är lagom med trötta folk, Underbart! Då kan man få tillbaka lite förlorad sömn! Men tji där fick jag, för nästa station hoppar nog världens mest jobbiga lilla unge på och sitter och tok sjunger och Ylar, Jo mina vänner ni hörde rätt! Han satt fakikst och ylade!

Kom ju hem ruskigt sent, vid 1.15 och in i duschen och landade inte i sängen försen vi 2.15!
Alltså blir de 3 ½ timma sömn! Kommer till jobbet och är som en vandrande zombi! Men helt ärligt så gick jobbet underbart bra! Allt flöt på bra, och jag fick sköta luckan, där man lagar maten, ser till att den kommer fram i tid och lägger upp den på ett snyggt sätt!

Kommer hem, Blir till att kolla film med Sandra Johan Alexandra & Fredrik?
Mycket trevligt!
Another Gay movie! Filmen var utan tvekan en underlig film, med konstiga inslag, men trots det hade vi en trevlig stund!
Bror ringer:
-Hej! vad gör du?
-Jag kollar film, med johan & sandra
-Jaha, bara undrar vad du gör! Undrade vart du tog vägen!
-Jaja, jag skall inte störa, Syns sedan!

Går en Knapp timma så ringer han ingen:
-Vad gör du?
-Kollar film,
-Fast det är mat nu, kommer du?
-Nae kommer om en halvtimma om de är okej?
-Okej, Men då ses vi

Går Knappa 5 min igen, innan han ringer:
-Fast vet du vad det är för mat?
-Nej, martin det vet jag inte..
-Det är nudlar och böner, [Vilket jag verkligen gillar,,]
-Fast det är det inte, [Fniss]
-Det är potatis, Köttbullar, Bruna Böner Gräddfil & God sallad! Men du kommer ju inte försen om en halvtimma, så då är det antagligen slut!

Kommer hem, Och söta bror har inte alls ätit upp allt, utan Finns massa massa kvar till mig!
Tack för en God middag!

Nae, dags att säga natti, det lackar äna mot att landa på kudden snart!
Tack och hej, för att ni lyssnar på mitt onödiga Prat!
Får försöka komma med mer vättiga inlägg snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0