Lång dag!

Idag har varit en rikigt lång dag! det känns som om jag har suttit still och bara lyssnat på musik typ, helt slappt!
Natten börjades med att jag kände en liten Akila komma smygande samtidigt som jag kände hostan! :(
Hostade hela natten lång, och inte hjälpte det med vatten eller halstabletter!
Men duktig som jag var tänkte jag att, tja jobbet får ju inte bli lidande, så jag pallrade mig upp ur sängen trots endast ett par timmar sömn! Tog bussen som gick till gbg, men under resan blev jag mer och mer hostig och kunde inte sluta!
så det blev en dryg timmas väntande innan jag fick ta tåget hem!



Men så på attan så fick jag lite sällskap hem! kompisen Malin hade varit och shoppat nere i GBG med kompisen Lisa, trevlig tåg tur med prat prat prat! Sedan snätt mitt emot mig på andra sidan sitter en tjej jag känner igen, men inte rikigt vill placera som den person hjärnan vill! Så länge sedan man sett henne, att hon inte rikigt passade in på mitt sätt att tänka henne som! Men tjo som fasen att de va Zenita, min bästa bärndoms kompis! Vågade ju så klart inte säga hej utan skickade iväg ett mess efter jag stigit av tåget! ^^

Men tja tja, sedan har bara dagen flytit på med Hosta Hosta och slapp! Läxa som behövdes göra innan man drar till turkiet är iaff påbörjad, vilket känns om inte annat lite lugnande! Blev sedan att käka vid 18,00? med Nea och martin! Sedan tittade en svert förbi och efter det film!

Så nu sitter man här, ny duschad och funderar på livet!
Mycket tankar som far runt och mycket att fundera på! Denna Hösten har vart dhen mest händelserika i hela mitt liv, Jag har hunnit med en hel del, Gjort saker Bra, och mindra bra ! Men det har endå vart mitt liv, Och visst det finns dom stunder då jag inte önskar att att jag vore jag, men trots det kan det ytterst sällan, men det händer, att det känns bra att vara jag! För Jag har helt fantastiska vänner! Och en Underbar Bo-familj!

Puss Och natti kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0