Hemma!

Hejsan alla!

Tagit mig en lång stund att komma till datan då jag har jobbat som en gnu sista dagarna!
Men så kom äntligen den sista dagen på jobbet, vilket känns helt otroligt jobbigt! :( Tråkigt, kommer sakna vissa personer som verkligen har vart roliga och trevliga att prata med
Sista dagen innebar arbete of course, men även Tårta till alla personal! Uppskattat var det så klart :)
Tog farväl och Många goa kramar blev det! Tack Alla för en Trevlig Tid Tillsammans!
Många var roliga, och många gånger har man varit Britta & majvor!

Geoff Valle James Jason Patrik Ricki Snudas Nina Stefan Henrik Kalle Daniel
Bea Madde Elin Peter Pierre Anette Gustav
Gustav
Oliver August Martin Ahmed


Sedan hade jag Och bästa kompisen ett snacka! Kände att vi glidit ifrån varandra under hösten, och dels är det Att jag har hatt det kämpigt hemma och dels apun! Blev ett långt snack med Några tårar, men jag känner att vi är mer sams nu! Och förhoppningsvis är det så Ifortsättningen med! Älskar dig som Tusan stumpan!

Läser en rikigt bra bok, Svensk Maffia
Som handlar om mc gängen i Sveriget! Läs den!
Läs Länken! : https://www.flashback.info/archive/index.php/t-552712.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0